شناسهٔ خبر: 178150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اعلام کرد؛

روکش آسفالت ۲۰۸ کیلومتر از جاده‌های کردستان

روکش اسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ترمیم آسفالت ۲۰۸ کیلومتر از جاده‌های استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) صلاح‌الدین محمدی معاون راهداری کردستان گفت: در راستای ترمیم رویه آسفالت جاده‌های استان در نیمه نخست امسال، نسبت به بهسازی و روکش آسفالت ۲۰۸ کیلومتر جاده و ۱۲۵ کیلومتر روکش‌های حفاظتی نظیر اسلاری سیل، بازیافت، لکه‌گیری، درزگیری راه‌های سطح با مجموع هزینه کرد سه هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال اقدام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: همچنین در این مدت در راستای حذف ۹ نقطه پر تصادف مصوب کشوری در سطح محورهای استان، ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است. وی یادآور شد: در راستای افزایش ایمنی سطح جاده‌ها، از ابتدای سال ۳۵ نقطه دارای پتانسیل وقوع حادثه رفع شده است.

محمدی با اشاره به هزینه کرد ۶۰ میلیارد ریالی برای تعمیر و نگهداری ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، اعلام کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۸۲۰ تابلو و علایم ایمنی راه‌ها در سطح جاده‌های استان تعمیر و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان افزود: همچنین در بخش تابلو های اطلاعاتی ۴۰۵ متر مربع تعمیر و نگهداری و نصب شده است.